Skolan å sånt...

Vilken underbar dag=).
Jag har haft en jätte intressant dag i skolan idag, Vi har börjat prata om droger och fick se en rätt otäck ungdomsfilm.
Det är så lätt att man hamnar i fel gäng fast man inte vill, framför allt om man är något otrygg hemma...
Vi ska göra ett enskilt arbete om droger och jag har valt att skriva om amfetamin.

Men nu till ngt super kul!!! Jag och Carina ska på en stor IFK fest på Fredag. Vi ska till "bomull" och det kommer drygt 100 pers.
Välkomsdrink och mat och underhållning!!!
Så nu ikväll måste vi ju bara iväg och sola *LER*.




Nu ska jag jobba vidare
Ha en härlig vår kväll så hörs vi imorgon!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!! Kul att gå på fest! Hoppas att ni får super kul. Kram Anna

2009-04-15 @ 19:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0