En tur på Maxi...

Var ute en tur på Maxi för att söka sommar jobb åt Alexandra. Jösse va STORT det blivit!!!
Massor av mysiga affärer och en supertrevlig mat restaurang. Tog en snabb lunch med Anna och Alexandra... KycklingKebaben rekomenderas absolut.

Noblessa dax igen...
Sitter och pratar med Malin nu om sommar och att det är dax att försöka hitta på ngt kul.
Hon efterlyser min inflyttningsfest som jag lovade för ett halvår sedan...ooopppsss...

Fick en gammal Greklands bild på mig av malin. Hade då  några (TYP 15!!!...hm) kilo för mycket, dom är dock borta nu...*ler*, men ack så härligt med sol, öl och värme...
Är det någon som kan sponsra mig med lite semester...någon...????


Jag...


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0