go morgon...

Vaknade i morse och var rätt trött. Blev inte så mycket vin igår men vin och glass med grädde är en förödande kombi när man äter efter GI. Men maten var som vanligt helt fantastiskt god!

Är dax att jobba i dag igen.
Är på NB och hoppas på att det blir att göra...

Spännande final igår på let´s D, men även om Laila skulle ha vunnit var Magnus absolut en värdig vinnare!!!
GRATTIS MAGNUS!!!!

Pratade med en vännina idag om kärlek och förhållande... (hon har det lite tufft just nu...)
Vi var eniga om att det är så viktigt att man älskar sig själv innan man överhuvudtaget går in i någon relation. Att man är färdig med sig själv och vet vad man vill.
Men att det  är inte lätt om man är rädd för att var ensam men samtidigt inte tror på sig själv.
Men vi sa att lika viktigt det är att ha sina egna intressen och vänner så är det viktigt och underbart härligt att utvecklas med någon speciell, älska, dela glädje och sorg och skapa framtid och minnen tillsammans.
Att våga vara sig själv, våga känna tillit och riva muren man bygger upp som skydd för att (som hon uttryckte det) inte stå med "skägget" i brevlådan...

"En människa som inte älskar sig själv kan inte heller älska andra...
Och vill jag uppnå en förändring i mina relationer börjar den förändrigen med mig själv genom att börja ge akt om mina tankar om mig själv..."
 
  Kay Pollack  "att välja glädje..."                                                                                                

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0