hårfärg...

Sitter och funderar på hur jag ska göra ang min hårfärg. Har väl tjatat om det hur länge som helst nu men jag kan verkligen inte släppa det...
Frågan är alltså om jag ska fortsätta vara blond eller färga håret brunt???

När jag var brunhårig för 2 år sedan fick jag massor av positiva komplimanger att jag passade väldigt bra i det och att mina ögon blev intensivare, men alla ( iaf några...) tycker jag ser "yngre ut" i blont, och det vill man ju...

Nu till sommaren är det ju jätte snyggt med blont...

Men jag kaaaan bara inte släppa tanken på att bli brunhårig igen...

Kan någon därute hjälpa mig med detta världsliga problem...?
Någon av mina vänner som kommer ihåg hur jag såg ut i mörkt..


Please...

Kommentarer
Postat av: Helene T

Hej gumman. Jag tycker du är fin i båda hårfärgerna.Men varför inte förnya sig lite och bli brunett;-)Ha en underbar dag och många kramar till dig.

2009-03-26 @ 08:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0