Hej hej...

En jätte bra dag! Har pratat med min lärare idag, hade slut bedömning med min handledare och jag blev klart godkänd på praktiken så gissa om jag är lycklig!!! Jag trivs jätte bra och alla är verkligen underbara! Jag har lärt mig så mycket!
Och så fick jag veta betyget på ett prov vi hade i psykiatrin, innan vi gick ut i praktiken om psykiska sjukdomar...
MVG!!!!!
Jätte jätte kul! Känns så bra att allt man kämpar för verkligen blir bra...

Har börjat äta efter GI igen och genast blir jag mycket piggare.
Idag blev det grillad kyckling, sallad och majonäs och brie ost till lunch... gott!

Alexandra har varit jätte duktig idag, hon har tagit hand om all tvätt och tvättat. Så himla bra!
Tusen tack min älskade unge!

Och så vädret, äntligen är det på väg att bli vår! Pirr i magen =) *LER*

Många varma vår kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0