rättegång idag...


Norrköpings tingsrätt



Idag är jag jätte nervös. Är ledig från praktiken idag då jag ska på rättegång ang en insident som hände på mitt extra jobb i sommras. Det är på ett äldreboende i Söderköping och en kollega blev hotad och "påhoppad av" en annan kollega. Jag är kallad som huvudvittne (konstigt ord...)...mindre kul...
Som tur är behöver jag inte gå själv...

Har sovit sådär i natt men jag mår ändå väldigt bra med tanke på min dag igår. Har kommit fram till så många saker och att jag fortfarande har en bit kvar att jobba med mig själv. Man är som ett gammalt hus, finns alltid något att göra...*LER* Och tur är väl det, skulle bli jätte tråkigt annars...
Jag vet att jag kommer att klara det och jag känner mig trygg, jag har min underbara familj och mina fantastiska vänner så jag är absolut inte ensam...som jag trott...
Och kanske klarar vi att vara vänner, jag hoppas verkligen det för jag vet att vi behöver varandra...trotts allt...(Jag har inte schitzofreni, jag lovar...). Puss...

Nu ska jag städa och damma av butiken...vi håller på å bygger om...host host och snörvel...

Ha en underbar dag i solen så hörs vi senare!

Love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0