Snygg...(are) till våren

För ett par dagar sedan fixade jag mitt hår, slingade till det och igår var jag och fixade mina naglar. Skit snyggt!!!
Känner mig snygg och nästan kär!!! (även fast jag fortf är singel...).
För er som känner mig vet ju att jag inte haft det så kul sista året men att det nu är mycket bättre...(äntligen...). Just nu allt känns allt såååå bra *LER*.
Saknar bara sol och värme...

Verkar vara jätte bra på praktiken där jag är (kognitivt center) och nu ska jag söka till en KBT utbildning i västerås. Håller även på att planera att ta mc kort! Bara tiden som inte riktigt räcker till...
Massor av kul på "G" alltså.


Min dröm hojj!!! SKA BARA HA DEN!!!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hallå hjärtat!! Vad skönt att allt börjar styra upp sig nu!!! Men du vet väl att det är farligt att åka motorcykel!!! Puss

2009-03-11 @ 21:42:25
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0