Tankar om jobb, framtid inom psykiatrin...

Läser ju som bekant till undersköterska inom psykiatrin.
Min fundering är möjligheterna med jobb efter utbildningen inom detta område. Faktum är ju att människor idag mår sämre och sämre men ändå sparas det på vården inom psykiatrin.

Jag har iof sig sommaren klar och jag ska vara på 26:an på psyk kliniken i Norrköping i 10 veckor och några veckor på Noblessa. Det känns jätte bra och ska bli kul och spännande, men sen då???
Visst pensions avgångar är det ju dax för sakta men säkert, om ca 3-6 år, men jag slutar ju om 2 månader!!!

Men ska jag vara helt ärlig så vet jag att det kommer att ordna sig. Jag brukar kämpa på och inte vara den som sitter och deppar.
Jag kommer nu att enbart helt fokusera på praktiken (har bara 1 1/2 vecka kvar), skolan och jobbet och inget annat. Och att åka till INDIEN hösten 2010. Efter det ska jag utbilda mig till sjuksköterska...
Känns bra att ha dom målen, problemet med mig är att jag är så impulsiv och har svårt att vänta. Vill vara där nu!!!

Nu ska jag snart gå en prom med min vännina Susanne, då får jag älta av mig mina tankar kring allt som rör livet...

Kramizar...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0