Vilken helg!!!!

Kollade på melodifestivalen. Skönt att Agnes, Shara och Malena gick vidare. Herregud vad vad det som hände när Thorleif kom in???? Lyssnar man inte på bidragen innan dom antas????

Men hur som.. hade en kanon kul kväll i lördags, åt gott med lillebror Fredrik, hans underbara Lisa och mina föräldrar och vi lirade guitarr Hero och Drum Hero. Så HÄFTIGT!!!! Jag rockade verkligen fett på trummor.
Pappa var super duktig på bass och mamma sjöng bra som vanligt.

Halv 3 på natten ställde vi oss och gjorde smörgåstårta...urk... Min underbara dotter fyller 18 imorgon så hela släkten firade henne i går söndag!
Jätte trevligt!!!

Fort ingen kamera=(
Imorgon börjar min praktik *LER*!!!


Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0