Idag...

...började dagen rätt tung... Vi pratar ju inte om så speciellt upplyftande ämnen i skolan just, så det blir lite extra jobbigt då...

Annars har jag fått veta 2 av mina 3 slutbetyg. VG!!! Känns kanon bra!
Har även pratat med en av mina lärare och rektorn och dom tycker INTE att jag ska läsa in sjukvård. Slöseri med tid och pengar. Dels för att jag inte behöver det om jag ska läsa till Ssk och för att det helt enkelt inte finns jobb...
Men matten behöver jag och jag älskar ju inte matte precis *L*...

Alexandra kom in på jobbet nu med farfar och famors nya hund. Helt kol svart och Så otroligt söt!
Måste bara fixa bild på honom.

Ha en jätte bra dag så hörs vi kanske i kväll.

Lite nya bilder på köken som jag lovde:








Snygga va!

Kram kram Annica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0