Okej...

...hur har dagen varit och vad har hänt för spännande första bloggar dagen på länge....hm....;)
Vi var ju på kvinnojouren och det var otroligt intressant!!! Helt sjukt vad mycket kvinnor det är som måste fly från sina män...
Sen var vi på ett annat ställe RSMH, Dagcentral för socialt psykiskt sjuka. Också intressant!
Blev bjuden att gå på IFK (fotboll), idag men jag jobbade (som vanligt *L*) . Hade kunnat vara lite kul ändå...trots att "dom" alltid förlorar...

Imorgon är vi lite lediga så då ska jag pallra mig iväg till gymmet, det ska absolut bli en upplevelse...
Nu är det mycket plugga som gäller och KANSKE lite TV.

Sov så jätte gott så hörs vi imorgon.
Lovar att avlägga en rapport efter min träning *LER*

Kram /Ankan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0