Ja ja...

Okej, jag hade iaf tänkt träna..men som vanligt kom "men" emellan men var tvungen att åka till bibban med mina klasskompisar och plugga. Vi har 2 st redovisningar nästa vecka...
Får bli en promenad ikväll istället, men det är helt okej.

Har börjat planera inför hösten. Hör sökt en 4:de termin på komvux för att läsa sjukvård och matte.
Men det är plan B, för får jag jobb blir det ju det jag kommer att göra istället ett tag och läsa matte under tiden. Hösten 2010 söker jag in till Ssk.

Börjar även planera inför mitt mc kort nu. Nu har jag bokat tid för syn test och körintyg på länsstyrelsen...jippi!!!!
Och ÄNTLIGEN ska "kalle" besiktas...Då har jag bil igen.

Ha en fortsatt bra dag!
Hörs kanske senare...

Kramizar// Ankan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0